18 de març 2010

Ja porto una setmaneta amb la Beta de l'Starcraft 2, s'ha de dir que als que ja ens agradava la primera versió aquesta ens apasiona.

La beta es basa en un sistema de lliga, la Ladder en la que ja es jugava a la primera versió. Es pot triar entre 1vs1, 2vs2, 3vs3, i 4vs4 aquests puntuen els free for all no puntuen a la lliga, com tampoc els custom games (partides que crees tu).

Lo positiu del sistema és que no has d'estar preguntant a la penya si vol fer un 1vs1 amb tu, doncs battle.net et busca altres jugadors segons el nivell / lliga a la que estàs.

Primer comences a una lliga per principiants, després hi ha les rondes de qualificaciò i després ja entres a la lliga, jo ara mateix estic a la bronze, tot i que s'ha de dir que vaig començar per la cobre... :P

Battle.net està molt millorada i fins hi tot hi ha una lliga especial per si jugues amb colegues (formant equip) no és el 2vs2, en el 2vs2 no pots triar company, la màquina te l'assigna.

El sistema de rànking crec que està molt bé als forums de la beta s'explica, bàsicament depen del nivell dels jugadors amb els que t'enfrontes i com jugues. En qualsevol moment battle.net pot decidir que has de pujar de lliga i pum! passen a donar-te pel cul encara més ;)

Res doncs dit això sembla que ara ens ho borraràn tot i tornarem a començar... doncs recordar que és una beta i estan fent mogollon de testos i ens escolten tot el que proposem pel tema millores, de balanç etc...

Us asseguro que val molt la pena, m'ho estic passant molt i molt bé.